Ajankohtaista

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään keskiviikkona 15.11.2023 klo 18 alkaen Kolohongan liikekeskuksessa perhekahvilamme tiloissa, osoitteessa Pohjolantie 2, katutaso. Lämpimästi tervetuloa niin vanhat kuin uudetkin yhdistyksen jäsenet sekä kaikki muutkin toiminnastamme kiinnostuneet!
Sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kolohongan Nuorisotilassa, Pohjolantie 2, 2. krs. Tervetuloa vaikuttamaan MLL Itä-Hakkilan-Hakunilan yhdistyksen toimintaan!
Sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 29.11.2022 klo 18 alkaen Itä-Hakkilan koululla, ns. Pikkukoulun luokassa 102. Lämpimästi tervetuloa!
Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen perjantaina 29.4. klo 18.00 Itä-Hakkilan koululla, ns. Pikkukoulun rakennus, luokka 116.
Tiistaille 12.4. sovittu kevätkokous on jouduttu perumaan ja siirtämään myöhempään ajankohtaan. Ilmoitamme kokousajankohdan tuonnempana.
Lämpimästi tervetuloa Itä-Hakkilan yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen! Käsittelemme menneen kauden tilinpäätösasiat. Sen lisäksi kuulemme mielellämme ideoita yhdistyksen toiminnan kehittämiseksi. Kokous pidetään Itä-Hakkilan koululla, ns. pikkukoulun puolella tiistaina, 12.4.2022 klo 18.00 alkaen.
Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 16.11.2021 klo 18.00 alkaen Itä-Hakkilan koululla, ns. pikkukoulun luokassa 127. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 1.11.2021 klo 18.00 alkaen Itä-Hakkilan koululla, ns. pikkukoulun luokassa 127. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
MLL täytti 100 vuotta viime syksynä, mutta silloisen koronatilanteen takia juhlat jäivät väliin. Nyt järjestämme pienimuotoiset puistojuhlat, joihin olet lämpimästi tervetullut perheesi kanssa!
RSS ATOM