MLL:n Uudenmaan piiri kouluttaa vapaaehtoisia perhekummeja lapsiperheiden arjen tueksi. Perhekummit ovat tavallisia, luotettavia aikuisia, jotka haluavat antaa aikaansa ja kulkea kappaleen matkaa perheen rinnalla. Seuraava koulutus alkaa toukokuussa (4.5.2013) Helsingissä .
Kevätmuotinäytös pidetään Ravintola Haviksessa, osoite: Eteläranta 16, katetulla sisäpihalla Tule mukaan tekemään hyvää! Upea joukko julkisuudesta tunnettuja malleja esittelee kevään kauneimmat asut. Ohjelmassa myös asiaa lasten oikeuksista ja perheiden avuntarpeesta, musiikkia sekä mahtavat arpajaiset (arvat myynnissä käteisellä).
Syyskokous valitsi uuden innokkaan hallituksen.
Siirrymme sähköiseen viestintään. Jäsenemme saavat viimeisen paperisen jäsenkirjeen lähipäivinä.
Piano-opetusaikoja on vielä tiistaille muutama vapaana. Ennakkoilmoittautujia pyydetään vahvistamaan ajat 31.8. mennessä.
Muskareiden osalta ryhmät ovat alustavia ja pianotuntienkin ajat varmistuvat elokuun aikana.
MLL kerää palautetta kerhotoiminnasta. Pyydämme palautetta lapsilta itseltään, vanhemmilta sekä kerhonohjaajilta. Kyselyyn voi vastata 4.5. asti
Palkitsemme myös valokuva-kilpailun voittajan!
Kitaraopetus jatkuu keskiviikkoisin kello 18.30
Syyskokous valitsi hallituksen ja hallitus on sopinut vastuualueet