Arkisto

MLL Itä-Hakkila-Hakunila tarjoaa alueen lapsiperheille Lauran Satuaarteen nukketeatteriesityksen Joulun paras lahja Itä-Hakkilan päiväkodilla (Keskustie 3) sunnuntaina 26.11.2023 klo 15. Esityksen jälkeen pientä tarjoilua. Tapahtuma on maksuton.

MLL Itä-Hakkila-Hakunilan yhdistys mukana Kyläriehassa lauantaina 26.8.2023 - lastentarvikekirppis Siivouspäivän hengessä

Yhdistyksemme osallistuu Itä-Hakkilan koululla järjestettävään Kyläriehaan Siivouspäivän kirppiksen hengessä. Tule myymään ylimääräisiä tai pieneksi jääneitä lastenvaatteita ja -tarvikkeita kirpputorillamme klo 10-13 Itä-Hakkilan koulun ns. pikkukoulun puolella, luokassa 102. Kirppispaikat jaetaan saapumisjärjestyksessä, ei ennakkovarausta tai pöytämaksua.

Otamme varaslähdön vappuun ja järjestämme lauantaina 29.4.2023 klo 13 alueen lapsille ja heidän perheilleen iloisen vapputapahtuman, Muksujen vappubileet, esiintyjänä Rokkasoppa.

Tapahtumaan on rajallinen määrä paikkoja, joten tee sitova ilmoittautuminen sähköpostitse osoitteeseen mllitahakkila.rahastonhoitaja@gmail.com. Ilmoithan samalla osallistujamäärän! Tilaisuus on maksuton. Lämpimästi tervetuloa!

MLL 100 vuotta - tervetuloa puistoon tehtävärasteille ensi viikonloppuna!

MLL täytti 100 vuotta viime syksynä 2020, mutta silloisen koronatilanteen takia juhlat jäivät väliin. Nyt järjestämme pienimuotoiset puistojuhlat, joihin olet lämpimästi tervetullut perheesi kanssa!

Itä-Hakkilan päiväkodin alapuolella olevalle puistoalueelle (Kankurintien päässä) tulee 10 kpl tehtävärasteja, joita kukin perhe voi kiertää ja suorittaa sopivana ajankohtana pe 1.10. klo 19 alkaen su 3.10. klo 18 saakka. Tehtäviä löytyy niin perheen pienimmille kuin kouluikäisillekin.

Lisäksi la 2.10. klo 10-11 puistossa jaetaan ilmapalloja!

Jakakaa somessa kuva tehtävärasteilta (käyttäkää #mllitahakkilajuhlat), arvomme yhden herkkukorin kuvia jakaneiden kesken!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton perustamisjulistus vuodelta 1920

Mannerheimin Lastensuojeluliitto

MLL:n Itä-Hakkilan paikallisyhdistys tarjoaa alueen lapsiperheille nukketeatteriesityksen ”Jälki lumessa”, jonka esityksestä vastaa Nukketeatteri Lauran Satuaarre. Tarina kertoo ystävyydestä, rohkeudesta ja erilaisuudesta. Esitys sopii kaikenikäisille ja se sisältää lauluja ja loruja.Teatteriesityksen kesto 35 min

Nukketeatterin lisäksi ohjelmassa on yhdistyksemme musiikkioppilaiden esityksiä.

Esityspaikka: Itä-Hakkilan päiväkodin sali (Keskustie 3), sunnuntaina 24.11.2019 klo 15

Tapahtuma on ilmainen, mutta paikkoja on rajoitetusti, joten sitovat ilmoittautumiset 20.11.2019 mennessä osoitteeseen mll.itahakkila@gmail.com.

Ilmoitathan samalla kuinka monta aikuista ja lasta teiltä on tulossa!

Nähdään 20-vuotisjuhlakonsertissa!

MLL Itä-Hakkilan paikallisyhdistyksen
20-vuotisjuhlakonsertti
su 25.11. klo 14-15

Juhlavuoden kunniaksi MLL:n Itä-Hakkilan paikallisyhdistys tarjoaa alueen lapsiperheille Pikku Kakkosesta tutun Siina & Taikaradio duon konsertin.

Konsertissa kaikki pääsevät mukaan laulamaan ja leikkimään niin vanhoja tuttuja kuin uudempiakin laululeikkejä. Lisäksi juhlassa esiintyvät yhdistyksemme musiikkioppilaat. Tarjolla täytekakkua ja mehua/kahvia.

Tapahtuma on ilmainen. Paikkoja on rajoitetusti, joten sitovat ilmoittautumiset 22.11.2018 mennessä osoitteeseen mll.itahakkila@gmail.com
Ilmoitathan kuinka monta aikuista ja lasta teiltä on tulossa.

Lämpimästi tervetuloa koko perheen voimin!

MLL Itä-Hakkilan paikallisyhdistyksen
20-vuotisjuhlan LISÄKONSERTTI
su 25.11. klo 16-17

Ilmoitathan kuinka monta aikuista ja lasta teiltä on tulossa.

Lämpimästi tervetuloa koko perheen voimin!

Kolohongan kerhotilan pihalla Itä-Hakkilassa vietettiin Hakunilan seurakunnan ja MLL Itä-Hakkilan yhteistyönä järjestämää lapsiperheiden grilli-iltaa. Tilaisuudessa sai mm. suorittaa keppihevosradan, puhaltaa saippuakuplia, piirtää katuliiduilla ja osallistua pihamuskariin.

Itä-Hakkilan yhdistys juhlisti 100-vuotiasta Suomea

MLL:n Itä-Hakkilan paikallisyhditys juhlisti 100-vuotiasta Suomea itsenäisyyspäivän kynnyksellä lauantaina 2.12.2017 järjestämällä alueen lapsiperheille nukketeatteriesityksen ”Pudonneen tähden arvoitus”. Esityksessä kuultiin mm. runoutta Eino Leinolta ja Sakari Topeliukselta. Esityksestä vastasi Teatteri Lauran satuaarre. Ennen nukketeatteria kuultiin kanteleensoiton oppilaiden ja poplauluryhmän musiikkiesitykset. Kahvit ja mehut nautittiin talkoovoimin leivottujen Suomi-pipareiden sekä perinteisen suomalaisen herkun, karjalanpiirakoiden kanssa. Lopuksi oli mahdollista tutustua perhekahvilaväen järjestämään Suomi-aiheiseen taidenäyttelyyn. Yhdistys onnittelee 100-vuotiasta Suomea myös Tasavallan Presidentille lähetetyllä adressilla, johon läsnäolijat saivat halutessaan osallistua vaikkapa piirroksen kera.

Lisää kuvia tapahtumasta löydät kuvagalleriastamme!

Kevätilokeräys järjestettiin 1.4.-15.5.2016. Yhdistys kiittää lämpimästi kaikkia toimintaamme tukeneita. Varoilla rahoitetaan perhekahvilatoimintaamme.