K-market Honkatori on tukenut järjestämiämme tapahtumia.
MLL Itä-Hakkilan paikallisyhdistys kiittää lämpimästi yhteistyöstä.

Tietoa yhdistyksestä

MLL Itä-Hakkilan paikallisyhdistys on perustettu vuonna 1998. Keväällä 2023 yhdistyimme naapurialueella toimineen MLL Hakunilan paikallisyhdistyksen kanssa. Toimialueemme kattaa nykyisellään Itä-Hakkilan, Kuninkaanmäen, Sotungin, Hakunilan, Vaaralan, Länsimäen ja Rajakylän alueet. Järjestämme alueen lapsiperheille yhteistä toimintaa ja harrastuksia - lähellä kotia, tutussa ympäristössä.

Tulemalla mukaan saat mahdollisuuden tutustua myös muihin vanhempiin. Tietoa toiminnasta ja tapahtumista saat myös paikallisyhdistyksemme Facebook-sivuilta.

Kerhotoiminta

Kerhotoimntamme on toistaiseksi tauolla. Järjestämme mielellämme kerhotoimintaa (esim. musiikinopetusta), mikäli saamme lisää vapaaehtoisia mukaan ideoimaan ja organisoimaan toimintaa.

Perhekahvilatoiminta

Perhekahvila toimii Kolohongan nuorisotilassa (Nuta). Syksystä 2015 aloitettu perhekahvilatoiminta on kaikille avointa ja se on osoittautunut tarpeelliseksi tapaamispaikaksi pikkulapsiperheille.

MLL mukana tapahtumissa

Osallistumme vuosittain paikallisiin tapahtumiin, kuten Itä-Hakkilan kyläriehaan ja Hakunilan seurakunnan järjestämään grilli-iltaan. Tule tapaamaan meitä MLL:n ständille!

Muu toiminta

Pyrimme järjestämään perheille kerran vuodessa tapahtuman esim. nukketeatterin tai vastaavan muodossa. Järjestämme tai osallistumme mahdollisuuksien mukaan alueen kirpputoritapahtumiin.

Tule vapaaehtoiseksi

Sopisiko elämäntilanteeseesi uusi harrastus MLL:n parissa? Miten sinä haluaisit MLL:n toiminnan näkyvän jatkossa kotikulmillasi? Kiinnostaisiko sinua saada etua kerhomaksuista? Ota meihin yhteyttä ja tule mukaan toimintaamme!

MLL Itä-Hakkilan pöytä Kyläriehassa