Jäsen! Siirrymme sähköiseen jäsenviestintään.
Ilmoita sähköpostiosoitteesi ilmoittautumalla
sähköpostituslistallemme.

Jäsenyys

Liity MLL:n jäseneksi ja tule mukaan toimintaamme!

Olet tervetullut mukaan toimintaamme! Kaipaamme uusia aktiivisia jäseniä myös hallitukseemme toiminnan jatkumisen varmistamiseksi!

Jäsenyys yhdistyksessämme

Liittymällä jäseneksi tuet yhdistyksemme toimintaa myös taloudellisesti ja samalla saat myös etuja itsellesi ja perheellesi. Jäsenenämme saat aina ensimmäisenä tiedon järjestämästämme toiminnasta sekä voit tulla kokouksiimme.

Vapaaehtoistyö yhdistyksessämme

Voit olla mukana toiminnassa jäsenenä tai osallistua toimintaa oman kiinnostuksesi mukaan johonkin tiettyyn tapahtumaan tai ilmoittautua ns. talkoorinkiin, jolloin otamme sinuun yhteyttä kun toivomiasi tehtäviä on tai uutta suunnitellaan. Jos sinulla on idea, jonka haluaisit vapaaehtoisena toteuttaa, tule ja kerro siitä meille. Toivomme joukkoomme myös sinua, joka nautit tekemisestä! Hallituksessamme on aktiivisia jäseniä, jotka ovat halunneet myös yhdistystoimintaan mukaan. Järjestämme toimintaa ja toimimme kaikki vapaaehtoisina omien resurssiemme mukaan.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin ja tule mukaan!

Jäsenedut

Yhdistyksemme jäsenenä saat esimerkiksi alennuksia järjestämistämme harrastus- ja osallistumismaksuista. Tarkat edut kerhoissamme löydät kunkin kerhotoiminnan omalta sivuilta. Jäsenedun saaminen edellyttää aina yhdistyksemme jäsenmaksun maksamista. Oikealta löydät linkin MLL:n valtakunnallisiin jäsenetuihin.

Jäseneksi liittyminen

Jäseneksemme voit helposti liittyä oikealla olevan Liity jäseneksi linkin kautta. Muista ilmoittaa, että liityt juuri Itä-Hakkilan paikallisyhdistyksen jäseneksi.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksumme on 25 euroa vuodessa.