Korona-pandemian vuoksi vuotuinen kevätkokous on siirretty myöhemmin pidettäväksi, syyskokouksen yhteyteen. Tarkempi päivämäärä ja aika ilmoitetaan syksyllä.
Kaikissa muissa ryhmissä paitsi 3-5 -vuotiaiden muskariryhmässä on vielä tilaa, joten ilmoittautua voi mukaan harrastamaan! Mikäli ryhmä on täynnä, on mahdollista ilmoittautua jonoon. Vapautuvia paikkoja tarjotaan jonossa oleville.
Tutustu haluamaasi ryhmään välilehdiltä ja ilmoittaudu mukaan. Kaikissa ryhmissä on vielä tilaa!
Yhdistys järjestää kaikille lapsiperheille suunnatun nukketeatteriesityksen, josta vastaa Lauran Satuaarre -niminen nukketeatteri. Tilaisuudessa esiintyy myös yhdistyksen musiikkioppilaita. Tilaisuus on maksuton, mutta paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittautumiset osoitteeseen mll.itahakkila@gmail.com 20.11. mennessä. Ks. tarkemmat tiedot vieressä olevasta mainoksesta. Lämpimästi tervetuloa!
Tervetuloa yhdistyksen syyskokoukseen keskiviikkona 20.11. klo 18.30. Kokous pidetään Itä-Hakkilan päiväkodilla, os. Keskustie 3, 01260 Vantaa.
Musiikinopetuksemme alkoi tällä viikolla, mutta vielä ehtii mukaan. Kaikissa ryhmissä on vielä tilaa aloittaa uusi harrastus. Tarjolla on muskareita perheen pienimmille, ukulelen alkeisryhmä, kanteleensoiton jatkoryhmä, missä aloitellaan myös ukulelen alkeita sekä poplauluryhmät varhaisnuorille ja aikuisille. Tervetuloa mukaan!
Tutustu tarjontaamme yllä olevilta välilehdiltä ja ilmoittaudu pian mukaan. Paikkoja on rajallinen määrä, joten kannattaa varmistaa paikka hyvissä ajoin. Opetus alkaa syyskuun ensimmäisellä viikolla (viikko 36).