Ajankohtaista

Ilmoittaudu kevätkauden ryhmäopetukseen kampanja-aikana (15.-31.5.), niin saat 10 % alennuksen syyslukukauden laskun loppusummasta! Kampanja koskee muskariryhmiä, ukulele- ja kanteleryhmiä sekä poplauluryhmiä.
Yhdistyksen kevätkokous, jonka piti olla 23.4., on siirretty toukokuulle. Tarkempi aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin.
Lisätietoa kokouksesta myöhemmin
Muskariryhmiin ja poplauluryhmiin mahtuu lisää uusia harrastajia, ilmoittaudu rohkeasti mukaan! Myös pianotuntiaikoja voi kysellä harrastusvastaavalta: mllitahakkila.kerhovastaava(at)gmail.com.
Yhdistyksen 20-vuotisjuhlan kunniaksi järjestettävä konsertti klo 14 osoittautui niin suosituksi, etteivät kaikki halukkaat mahtuneet mukaan. Tämän vuoksi olemme järjestäneet konsertille toisen esityksen klo 16. Kannattaa ilmoittautua sinne pian, koska osallistujamäärä on sinnekin rajallinen.
Tervetuloa mukaan, niin uudet kuin vanhatkin MLL Itä-Hakkilan yhdistyksen jäsenet. Syyskokous pidetään 27.11., paikka varmistuu myöhemmin, mutta merkitse päivämäärä jo kalenteriisi!
Pianotunnit, muskari- ja poplauluryhmät starttaavat syyskauden maanantaina 3.9. alkaen.
Syyskauden opetus käynnistyy syyskuun alussa, viikolla 36. Useissa ryhmissä on vielä tilaa. Mikäli ryhmä on täynnä, peruutuspaikkoja voi tiedustella harrastusvastaavalta mllitahakkila.kerhovastaava@gmail.com. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu siis pian mukaan! Myös vapaita pianotunteja on tarjolla, tiedustelut niin ikään harrastusvastaavalta.
Olemme päivittäneet harrastustoiminnan/tapahtumien tietosuojaselostetta. Voit lukea sen alla olevasta linkistä.
RSS ATOM