Ilmoittaudu 31.5. mennessä syksyn musiikin ryhmäopetukseen, saat 10 % alennuksen syyslukukauden maksusta.
Ilmoittautumislomake ryhmäopetukseen on avoinna 15.5.-20.6. sekä jälleen loppukesästä. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten kannattaa toimia nopeasti. Kevään hintakampanja on voimassa 15.5.-31.5. Tällöin ilmoittautuneet saavat 10 % lisäalennuksen syyskauden tunneista.
Musiikkioppilaiden vuotuinen kevätmatinea pidetään Hakunilan kirkolla 15.5.2018 klo 17.30 alkaen. Tervetuloa!
MLL Itä-Hakkilan sääntömääräinen kevätkokous pidetään keskiviikkona 18.4.2018 klo 18.00 osoitteessa Loimitie 20. Lämpimästi tervetuloa vaikuttamaan ja ideoimaan yhdistyksen toimintaa!
Muskariryhmät, poplauluryhmä, kanteleensoiton ja pianonsoiton opetus starttaavat maanantaina 15.1.2018. Poplauluryhmässä on hyvin tilaa uusille oppilaille ja vielä ehtii mukaan. Myös muskariryhmiin voi ilmoittautua jonoon. Lämpimästi tervetuloa mukaan musisoimaan tunneillemme!
Lämpimästi tervetuloa vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan! Osallistumalla takaat toiminnan ja erityisesti musiikinopetuksen jatkumisen tulevaisuudessakin.
Voit tutustua perhekahvilan syksyn ohjelmaan Perhekahvila-välilehdeltä!