IF Kungen ja MLL Itä-Hakkila ovat sopineet yhteistyöstä, jolla tarjotaan syksyn 2017 aikana useammalle veloitukseton osallistumismahdollisuus ohjattuun liikuntatoimintaan Hakunilassa. Lisäksi IF Kungen myöntää harkintaperusteisesti muutamia maksuhuojennuspaikkoja toimintoihinsa. Lue lisätietoa liikuntakerhoryhmistä ja tuen hakemisesta alta.
Ilmoita lapsesi pian syksyn harrastusryhmään! Ryhmissä on vielä muutamia vapaita paikkoja, ja erityisesti rytmiryhmään ja alkeiskanteleryhmään kaivataan vielä lisää osallistujia. Mikäli ryhmä on täynnä, kannattaa ilmoittautua jonoon mahdollisten peruutusten varalta.
Ilmoittaudu syksyn ryhmäopetukseen toukokuun aikana, niin saat syksyn lukukausimaksusta 10 % alennuksen! Alennus myönnetään muskareista, alkeiskanteleryhmästä ja poplauluryhmästä. Alennus ei koske pianonsoiton yksilötunteja eikä parikanteletunteja.
Tarkemmat tiedot jäsenvastaavalta, mll.itahakkila@gmail.com. Tervetuloa!
Kaikille musiikinoppilaille yhteinen kevätmatinea keskiviikkona 3.5.2017 klo 17.30 Hakunilan kirkossa. Tarkemmat tiedot käytännön asioista omalta musiikinopettajalta.
Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset kunkin kerhotoiminnan välilehdeltä.
Ilmoittautumislomakkeet ryhmiin löytyvät kunkin ryhmän omalta välilehdeltä. Tervetuloa mukaan niin vanhat kuin uudetkin oppilaat!
Tarjoamme alueen lapsiperheille su 27.11. klo 13.00 Teatteri Vantaan teatteriesityksen "Pikkupossu-show".
Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita sääntömääräiseen syyskokoukseen, jossa vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio ensi vuodelle 2017.