Tervetuloa MLL Itä-Hakkilan Jäseniltaan Torstaina 26.3. klo 18.00 alkaen.

9.3.2015

Illan toiminnallinen ohjelma on suunniteltu aikuisille ja sen ohjaa uracoach Heidi-Maria.

Aiheena:

• OLET RIITTÄVÄN HYVÄ – IHAN PARAS!Tervetuloa MLL Itä-Hakkilan Jäseniltaan Torstaina 26.3. klo 18.00 alkaen.
  • SINÄ – JUURI SINÄ – JA MINÄ
  • Oletko tyytyväinen itseesi?
  • Mitä tunteita herätät itsessäsi?
  • Tunnetko itsesi – vai luuletko tuntevasi?

Tervetuloa tutustumaan mahtaviin, juuri sellaisiin ihaniin ihmisiin kuin SINÄ!

Jäsenilta järjestetään Helmisisustus-liikkeessä (osoite: Itäinen Valkoisenlähteentie 19). Tulethan kello 18.30 mennessä, aloitamme ohjelman yhdessä.

Tarjolla on lisäksi pientä iltapalaa sekä kevään sisustusostoksillesi 15 % alennus.

Tule yksin tai yhdessä vaikkapa ystävän tai naapurin kanssa. Jokaiselle iltaan osallistuvalle pieni yllätyslahja ja mahdollisuus liittyä jäseneksi.

Ilta päättyy kello 20.00 mennessä. Tilaisuuteen on paikkoja rajoitetusti, joten ilmoittauduthan viimeistään 23.3. mennessä, sähköpostitse mll.itahakkila@gmail.com. Ilmoitathan samalla tilaisuuteen osallistujien lukumäärän ja mahdolliset ruoka-allergiat.

Aurinkoisin terveisin,

MLL Itä-Hakkila ja Helmisisustus